În ultimele zile am văzut că s-au apucat „influencerii” să scrie despre relația lor cu butonul de like, atât în cazul postărilor altora, cât și în cazul propriilor postări. Nu mi s-a părut neapărat interesant modul în care atribuie ei această apreciere sau ce sentimente au în legătură cu cel mai important buton de pe rețeaua lui Mark (după cantitatea în care acesta este folosit), ci faptul că nu ăsta era subiectul principal din respectivele articole, ci doar „lipia” în care înfășurau informația pe care doreau să o transmită. Iar eu nu m-am prins niciodată din prima, ci abia în momentul când ajungeam în punctul culminant.
Este vorba despre o campanie făcută de KFC, care are spot-uri de-a dreptul tâmpite pe tv, dar care a reușit cumva ca pe online să atragă mult mai frumos atenția. Nu prin faptul că i-a pus pe acești bloggeri să scrie despre ei și modul în care aceștia și-au exercitat meseria în această situație, ci despre „Muzeul celor aproape 0 like-uri”, campania prin care, din câte am înțeles eu, oferă anumite reduceri celor care „donează” o postare mai puțin apreciată de pe peretele lor (de Facebook) către acest „Muzeu”.
Ca să revin puțin la titlu, nu m-am simțit deloc păcălit de articolele scrise de acești oameni, pentru că ele înfățișează viziunea autorilor asupra acestui fenoment social, aducând în același timp și o informație care ar putea fi utilă unora. Clar, nu mie! 😀 :))