Aveam de ceva timp câteva gânduri despre diferențele destul de mari care pot exista în situații/interacțiuni similare; le-a venit rândul să apară aici.
Văd tot timpul pe Facebook oameni care se plâng de serviciile anumitor companii, fie ele de stat sau private. Nu neg că aceste probleme există, suntem cu toții de acord că în țara asta există multe lucruri care se pot îmbunătăți, doar că eu nu am întâmpinat astfel de probleme.
Încep cu serviciile de curierat. În ziua de astăzi este destul de greu să nu ai de-a face cu o astfel de companie din când în când. Chiar și eu am tot interacționat cu ele, în special cu Urgent Cargus și FAN Curier, de obicei atunci când primesc electronice pentru review. Nu mi s-a întâmplat niciodată să aștept zile întregi un colet, iar curierul, după ce mă contacta, urca cu pachetul până la etajul 4, unde locuiam. Nici aici, în Măgurele, unde Urgent Cargus își are sediul central, nu am avut probleme, deși, din ce am citit, unii oameni au pățit-o destul de grav.
Acest paragraf este dedicat CFR Călători. Ca să pot scrie despre ei, va trebui, totuși, să fac abstracție de starea jalnică în care se află trenurile. Dar cei mai mulți oameni se plâng de întârzieri, acestea sunt atât de mari pe unele rute încât apar până și în programele de știri. Dar, pe ruta pe care o frecventez eu, trenul este suficient de precis încât mi-aș putea seta ceasul după el. Ba chiar, într-o zi a ajuns cu 2 minute mai devreme, lucru care mi-a produs mare mirare. Oricum, ceasul telefonului se actualizează din rețea…
Nu scriu că aceste servicii sunt perfecte, în fond, am avut și eu parte de câteva excepții, doar că eu nu m-am confruntat cu problemele pe care ceilalți le au. Totuși aș da la schimb oricând problemele mele pe probleme cu colete întârziate, etc.
Ca să închei într-un ton un pic amuzant, am să redau aici un banc spus de un prieten:
– Știi care e asemănarea dintre evreii din timpul celui de-al doilea război mondial și studenții români de astăzi?
– Transport gratuit cu trenul!
Diferenta este ca evreii nu trebuiau sa stea la coada la bilete =))
Corect! La asta nu s-a gândit nimeni până acum…