Legendele urbane spun că unii oameni vor găsi întotdeauna un lucru de care să nu fie mulțumiți. Prin ceea ce am să scriu aici voi demonstra clar… că au dreptate. De asemenea, cică ăia cu posibilități limitate ar trebui să fie mai puțin pretențioși. Sunt de acord cu asta până la un punct… dar tu ai citit ce am scris la început?
Datele „problemei”. Am un abonament de voce+date, deloc scump, de care se ocupă mama. În general sunt mulțumit de beneficiile incluse, însă i-aș da o bilă gri din cauza faptului că rețeaua lor nu prea face față în Măgurele, semnalul fluctuând deseori; dar m-am obișnuit cu asta și nu acest lucru mă nemulțumește. Mai am și un laptop, primit de curând, de care mă bucur pentru că de acum voi putea scrie mai des, ba chiar mă pot și juca; nicio nemulțumire aici. Azi am consumat traficul inclus, astfel că viteza a scăzut drastic (un melc ar putea câștiga orice întrecere cu bara de încărcare a site-urilor de pe mobil, laptopul nici măcar nu a vrut să recunoască existența unei conexiuni) și vor mai trece câteva zile până se resetează contorul.
Pe lângă abonament, am două prepay-uri de la operatorii cu primele două culori ale curcubeului, cartele pe care le-am folosit exclusiv pentru date mobile. Aici îmi place că semnalul e un pic mai stabil, parcă și viteza ceva mai mare(?). Pe una am vreo 3 GB rămași ” de data trecută”, pe cealaltă am 10 GB abia primiți.
Să se afle: de ce nu mai poți la niciun operator să folosești beneficiile „valabile” dacă nu ai nicio (extra)opțiune activă, deși cartela încă nu a ajuns la „perioada de grație”?
Întrebarea este retorică, știu și eu răspunsul. Voiam doar să mă descarc până mâine după amiază când merg să rezolv.