Când publicitarii trec pe „legale”

Voi mai știți reclama aia la un deodorant halucinogen? Da, la Old Spice mă refer. Cu omul ăla care într-un moment era călare pe cal, cu spatele (edit: am căutat reclama și nu este cu spatele 😀 ), în următorul era în baie pe bicicletă, iar apoi ne spunea că vorbește limba română (adică recunoștea că este român, deci duce lipsă de atenție). Dacă nu știi, despre asta vorbesc. Atunci când a început să ruleze pe tv eu am crezut că nu poate exista nimic mai rău. Din păcate m-am înșelat, a mai comis-o cineva! O firmă de la care nu mă așteptam: Audi. Acesta este clipul, făcut pentru modelul A4, (din păcate nu am găsit versiunea în română) și, după părerea mea, este folosită exact aceeași rețetă: vezi o mașină, dar ai o mârțoagă, simți tapițeria mașinii, dar ai impresia că simți manuscrisele de la Marea Moartă etc. Se pare că publicitarilor le-au scăzut veniturile și, ca urmare, au trecut pe droguri „legale”, nemaifăcând treabă bună. Însă măcar ei s-au scos cu clipul ăsta, numit The Yeti, la noul Q7, care m-aș fi așteptat, totuși, să fie gândit pentru Skoda, care are un model ce poartă numele ființei legendare. Voi ce credeți?

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=VlehUdS7rIs]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.