Este 1 octombrie, a venit toamna și asta înseamnă, de obicei, câteva lucruri: pe lângă faptul că temperaturile scad, copiii încep școala, unii tineri încep o facultate și alți oameni încep un nou job. Eu sunt în cazul din urmă: acum o lună am început să lucrez în social media, lucru pe care mi-l doream de foarte mult timp. Și recent m-am gândit ce haine ar trebui să se afle, într-un scenariu ideal, în garderoba unei persoane care activează în acest domeniu.
Dacă observăm trendurile actuale, am putea spune că aici nu trebuie să existe (prea multe) haine sau să fie cât mai scurte. Dar cum mie decența mi se pare foarte importantă, am făcut o listă concretă de 10 lucruri care să acopere un om de eventualele intemperii profesionale.
- Teniși Google. Ei știu întotdeauna unde te afli și nu te lasă să te rătăcești. Pe lângă locația geografică, ei știu și poziția ta în rezultatele motorului de căutare. Dacă nu ai teniși Google, e necesară măcar o pereche de New Balance. Aceștia nu stochează date despre tine și, în plus, sunt și confortabili la purtat.
- Șosete Check-in. Ar fi păcat să știi cu exactitate unde ești și să nu poți să le spui și prietenilor de pe Facebook atunci când mergi într-un loc mișto. Șosetele Check-in fac asta automat, iar ca bonus te scapă de tagurile neplăcute.
- Pantaloni Social Media. O haină lejeră care te ajută să treci cu o mai mare ușurință de la o rețea socială la alta, fără să ți se agațe la colț de Story. Acești pantaloni îți reamintesc constant ce caracteristici de postare preferă fiecare canal.
- Tricoul cu Audiențe. Are un mesaj pe el, de cele mai multe ori sub forma unui citat, și îl livrează la costurile cele mai mici fix publicului interesat.
- Puloverul Save Progress. Acesta salvează automat taskul la care lucrezi și îți amintește să iei o pauză de cafea cu colegii de birou.
- Paltonul Copywriter. O haină cu multe buzunare, majoritatea interioare și/sau secrete. Acesta ascunde texte potrivite pentru orice tip de campanie.
- Mănuși Magice. Cu ele reușești întotdeauna să tastezi tot ce ai nevoie înainte de deadline. Se înțeleg cel mai bine, prin bluetooth, cu Mousul Magic și Tastatura Magică. (Asta e, am semnat pactul cu… Apple și la birou lucrez pe un iMac).
- Fularul Keywords. Pe suprafața lui se derulează un șir infinit de cuvinte/sintagme care să te ajute la SEO.
- Ghiozdanul cu Inspirație. Este plin până la refuz cu glume, multe dintre ele nu tocmai reușite; îți detensionează colegii când devin prea concentrați la proiectul acela foarte important.
- Pălăria Offline. Te deconectează de la birou, șterge cookies și istoricul de lucru. Te pregătește pentru acasă.
Tu care crezi că sunt cele mai importante obiecte din domeniul tău?
Cu acest șifonier, pardon, articol mă înscriu la prima probă din SuperBlogul de 2018 și sper să am noroc, că mi-am uitat paltonul și fularul la muncă. Așa să-mi ajute juriul Answear.ro!
Salutare, personal nu consider atat de importanta tinuta, ci comportamentul si gandirea. Felicitari pentru continut, imi place modul in care ai abordat subiectul. Succes la jurizare! 🙂
Merci, cam asta am vrut și eu să transmit prin acest text!