O lume plină de povești

Numărul lor este format din 1 urmat de vreo 110 000 de zerouri, dacă e să mă iau după un articol citit recent (deși se referea la numărul de romane de 50 000 de cuvinte care se pot scrie cu cele mai comune 3 000 decuvinte din limba engleză, cred că mă ajută să-mi expun punctul de vedere).
Zilnic suntem bombardați în mass-media și social-media cu un mare număr de povești. Orice produs, orice om, orice orice poate fi adus în fața consumatorilor (îmi pare rău că trebuie să îi numesc așa) cu ajutorul unei povești. Însă, cum spațiul publicitar este scump, nu este timp pentru întreaga poveste, ci doar pentru sfârșit. Acest lucru scoate din prim plan exact lucrul cel mai important: efortul depus pentru a se ajunge la acel deznodământ. Mai grav este că sunt situații în care un content writer „priceput” inventează de la zero povestea produsului pe care trebuie să îl promoveze.
Probabil că din cauza celor scrise mai sus, tinerii (printre care și eu) nu prea știu ce să facă pentru a își realiza visurile și uneori se simt ușor dezamăgiți crezând că au făcut tot ce ținea de ei pentru împlinirea lor.
În loc de concluzie: într-o lume în care „publicitarii” se iau după motto-ul „mâna întinsă care nu spune o poveste nu primește mâncare” nu prea a mai rămas cine să asculte!

One thought on “O lume plină de povești

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *