Ai încercat vreodată să alergi la două maratoane în același timp? Probabil îmi vei răspunde că nu este posibil din punct de vedere fizic să te afli în două locuri simultan. Dar dacă nu este vorba de sensul convențional al cuvântului „maraton”? Dacă este mai mult ceva simbolic? Te întreb pentru că eu tocmai asta am să fac începând de azi!
Pentru că îmi place foarte mult să scriu, fie liber, fie pe o temă dată și pentru că îmi plac competițiile m-am înscris la Spring SuperBlog 2016, unde am și scris articolul pentru prima probă. Pot spune că această ediție a concursului a început cu o temă destul de dificilă, dar văzând o parte dintre sponsori am realizat că nu va deveni mai simplu pe parcurs. Dar acest lucru nu mă va face să mă dau bătut, dimpotrivă, mă ambiționează să „lupt” pentru ca la final să mă aflu nu doar pe podium, ci pe prima poziție!
Cealaltă cursă se numește Maratonul conversiilor și este organizată de sistemul de vânzări prin afiliere Profitshare. Eu, în mod normal, nu aș avea nicio șansă la astfel de întreceri, având în vedere că eu „am reușit” să fac doar două conversii în tot timpul de când am blogul. Dar m-am înscris pentru că m-am săturat să îi văd mereu că ies învingători cei care au trafic o grămadă pe blogurile lor și asta constant, cred că e timpul ca și cei care chiar ar avea nevoie din când în când să simtă în portofel un oarecare număr de conversii! Aici interveniți voi, că nimeni nu poate reuși de unul singur: mă bazez pe fiecare dintre voi să distribuie acest articol pentru ca, în cele din urmă, persoanele care au nevoie de un produs de pe site-urile care oferă afiliere să folosească link-urile din acest articol! Motivația e simplă: pentru fiecare produs cumpărat de cineva eu primesc o parte (destul de mică) din prețul acestuia și mi-aș dori să îmi iau un cadou frumos de ziua de naștere, care este peste mai puțin de două luni. În al doilea rând chiar aș vrea să văd și eu cum este ca, măcar într-o zi, să mă viziteze pe blog peste o mie de persoane, cel mai mult până acum am avut mai puțin de o treime din acel număr și doar o dată!
Sunt și câteva detalii pe care trebuie să le menționez: astăzi a început etapa Retail și IT&C din acest maraton, iar aceasta durează doar două săptămâni, până pe 14 martie. De asemenea trebuie să știți și magazinele ale căror conversii participă la această etapă: Flanco, YellowStore, Utok și Dwyn. Hai să îi surprindem pe toți și împreună să învingem!
Dacă nu, măcar surprindeți-mă pe mine, chiar aș avea nevoie de astfel de surprize! 🙂